
Tekir laajentaa omaa toimintaansa marraskuussa perustamalla Tekir Kuhina -nimisen yksikön. Kuhina keskittyy muun muassa sosiaaliseen mediaan, sisältömarkkinointiin sekä kaikenlaisen uuden viestinnän tekemiseen.
– Olisi hupsua perustaa pelkkä sometoimisto tai ainoastaan sisältömarkkinointiin keskittyvä toimisto, kun maailmaa muuttuu niin kovaa vauhtia. Tekir Kuhinan ytimessä on toki järeä sosiaalisen median osaaminen, mutta turhat rajaukset tiettyyn tekemiseen jätämme pois. Tavoitteena on ratkaista asiakkaan ongelma ja haasteet välineestä riippumatta, yksikön vetäjä Ville Kormilainen kertoo.
Tekir Kuhina lanseerataan 17. marraskuuta Hyvän maun rajoilla -tilaisuudessa, jossa puhujina ovat muun muassa Varustelekan perustaja Valtteri Lindholm ja Unicefin someonnistumisista vastannut Petteri Numminen.
– Yritykset miettivät esimerkiksi sometekemistään ihan liian varovaisesti. Suosittelemme vahvasti jokaiselle yritykselle hyvän maun rajojen tutkimista, yleensä sieltä löytyy jotain kiinnostavaa, itsekin Snapchat-palvelussa hyvää makua rikkova Kormilainen sanoo.
Hyvän maun rajoilla -tilaisuus järjestetään Helsingin Teurastamolla 17. marraskuuta 2016.

Tekir Oy
Tekir on täyden palvelun viestintätoimisto. Vahvuutemme on yhteiskunnallisen keskustelun ja asiakkaidemme liiketoimintaympäristön ymmärryksessä. Työmme koostuu monipuolisista viestinnän projekteista, joissa autamme asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa. Olemme luovia ideoijia, analyyttisia yhteiskunnallisen keskustelun luotaajia, tarkkoja sisältöjen tekijöitä. Tekir on Suomen paras kriisiviestintätoimisto, joten olemme tottuneet tekemään viestintää haastavissakin tilanteissa.