
Aloitimme yhteistyön Ahlsellin sosiaalisen median parissa yhteisellä työpajalla, minkä perusteella koostimme tulevan tekemisen tueksi Somekäsikirjan – yhdessä päätetyt, selkeät numeeriset tavoitteet, yleisen toimintasuunnitelman ja ohjeistuksen yritysen sosiaalisen median kanaviin.
B2B-yritys sosiaalisessa mediassa
Sosiaalisen median voiman valjastaminen B2B-yrityksen tarpeisiin koettiin haasteelliseksi, mutta silti ohittamattomaksi mahdollisuudeksi. Yhdestä asiasta olimme kaikki samaa mieltä: pikavoittojen sijaan nyt tulee panostaa pitkäjänteiseen tekemiseen ja aitoihin tuloksiin.
Somekäsikirjan viitoittamalla tiellä aloitimme yhteistyön ja pääsimme luomaan prosessit somesisällön tuotannolle. Joka kuukausi tuotamme tulevan kuun somesuunnitelman ja edellisen kuun raportin. Asiakkaan vuosikello rytmittää tekemistämme ja kk-aikatauluun on sisällytetty aikaa sekä asiakkaan sisäiseen hyväksyntään että yhteiseen pallotteluun somesisältöjen kanssa. Raporttien tuoman datan ja yrityksen sisäisen markkinoinnin sekä viestinnän teemojen mukaisesti pystymme jatkuvasti kehittämään sisältöjä, pyrkien näin koko ajan vahvemmin kohti yhdessä asetettuja tavoitteita.
Sosiaalisen median huolenpito
Vuonna 2018 aloitimme Ahlsellin sosiaalisen median huolenpidon, joka on pitänyt sisällään:
- Facebook-sisällöntuotanto, julkaisu ja raportointi kk-tasolla
- Facebook-sisällön markkinointi
- Päivittäinen läsnäolo Facebook-sivulla
- LinkedIn-sisällön tuotanto, julkaisu ja raportointi kk-tasolla
- Päivittäinen läsnäolo LinkedIn-sivulla

Haluatko kuulla lisää sosiaalisen median mahdollisuuksista? Lähetä meille viesti, niin olemme sinuun yhteydessä: