Heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna kilpaillaan muun muassa eukonkannon, saunanlämmityksen ja äijänkärräyksen MM-titteleistä. Erilaiset kesäkilpailut ovat aiempina vuosina saaneet jopa kansainvälisen median kiinnostumaan Suomesta, joten jotain tunnetta nämä aiheet suomalaisissakin varmasti herättävät. Mitäs yrityksenne kesätyöntekijöillä olikaan kalenterissa heinäkuussa, löytyisikö sieltä potentiaalia näihin karkeloihin? Päälle vielä hulvaton somereportaasi kilpailusta niin positiivinen pilkahdus työnantajamielikuvan rakentamiseksi on taattu!
Jo 15. kertaa järjestettävä Suomiareena järjestetään tänä vuonna 15.-19.heinäkuuta. SuomiAreena perustettiin värittämään uutisköyhää heinäkuuta ja ylläpitämään yhteiskunnallista keskustelua lomakauden ajan. Tämän vuoden SuomiAreenan teemana ovat tulevaisuuden osaaminen ja innovaatiot. Puhujina ja somesukupolvea edustamassa ovat muun muassa tubettajat Roni Bäck ja Tuure Borelius!
Myös Tekir on mukana Suomiareenassa: katso tapahtumamme täältä!
Lierihattuja, maihareita ja revittyjä farkkuja. Festarikesä on ikoninen ja tärkeä osa suomalaista heinäkuuta. Lisäksi festareista kunnialla suoriutuminen on kuin taidetta: vinkit ovat kelle tahansa kävijälle tervetullut osa festaria edeltävää hypeä. Löytyykö teidän yrityksestänne kokenut festarikävijä? Vedä tätä hihasta ja keksikää yrityksenne tuotteeseen tai palveluun sopiva kesän #festarivinkki!
Ilmiökalenteri-blogisarja luotaa ajankohtaisia ilmiöitä markkinointiviestinnän vinkkelistä. Itse Ilmiökalenteri on kerran kvartaalissa ilmestyvä työkalu sinulle, joka kaipaat tukea ja ideoita suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon. Tilaa Ilmiökalenteri tästä!
Tiedätkö sen tunteen, kun tuotat sisältöä verkkoon ja someen, mutta kukaan ei reagoi? Me haluamme tukea sinua matkalla sitouttavan (yritys)sisällön mestariksi – tutustu tästä Hyvän Sisällön Oppaaseen.