Kun Black Weekistä on selvitty, voidaan alkaa keskittyä kuluttamisen sijaan vaikuttaviin tekoihin ja aitoihin kohtaamisiin. 3.12.2019 vietetään TekojenTiistaita, joka kannustaa jouluiseen kulutusjuhlaan mukaan lähtemisen sijasta tekoihin – tarttukaa siis rohkeasti toimeen, jo pienillä teoilla voi olla suuri merkitys! Yrityksenä mukaan lähteminen on helppoa, ilmaista ja hyvin toteutettuna yrityksenne arvoja tehokkaasti sekä ulos että sisäisesti viestivää.
Tekir toimii tänäkin vuonna TekojenTiistain viestintäkumppanina. Voit lukea yhteistyöstämme lisää täällä.
Koiramessut valloittavat Helsingin Messukeskuksen joulukuun ensimmäisenä viikonloppuna. Tätä kirsujen vilinää kannattaa hyödyntää niin suloisina koiruuksina somesisällöissä kuin taktisemmin mainonnan kohdennuksessa: nyt on helppo saada maantieteellisellä kohdennuksella kiinni iso joukko aktiivisia koiraharrastajia.
Koulut ja työt laitetaan vuoden lopulla syrjään ja on aika keskittyä perheen ja läheisten kanssa yhdessäoloon. Tämä idylli särkyy (somemainostajan onneksi) yleensä jo viimeistään toisena lomapäivänä. Ei siis kannata jättää joulunaikaa ja välipäiviä väliin tavoitteellisessa sometekemisessä, sillä silmäpareja kyllä riittää, joulusta huolimatta. Tai ehkä juuri sen takia.
Etkö itse ehdi tonttuilemaan somessa välipäivinä? Ota yhteyttä, niin autamme.
Ilmiökalenteri-blogisarja luotaa ajankohtaisia ilmiöitä markkinointiviestinnän vinkkelistä. Itse Ilmiökalenteri on kerran kvartaalissa ilmestyvä työkalu sinulle, joka kaipaat tukea ja ideoita suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon. Tilaa Ilmiökalenteri tästä!