On tulikokeen aika! Syksyn ylioppilaskirjoitukset alkavat äidinkielen kirjoituksilla ja jatkuvat reaaliaineilla. Koe on pitkä ja aihe pinnalla: abiturientit kaipaavat vinkkejä jaksamiseen ja sympatiaa rankkaan opiskeluun, onko teidän yrityksellänne kenties vinkkiä annettavaksi näille opiskelun sotureille? Mikä on paras välipala tai paras viimeisen illan pänttäysvinkki?
Lokakuun 9.-10. päivä Helsinkiin kerääntyy yli 7000 ihmistä oppimaan liike-elämän uusista tuulista ja verkostoitumaan keskenään. Tämän vuoden kattoteemana on kasvu. Puheissa kuullaan markkinoinnin ja johtamisen trendeistä, muun muassa uusista innovaatioista ja onnistuneista hankkeista. Tapahtuma on tällä erää loppuunmyyty, mutta tapahtuman striimejä myydään vielä niin yksityisille kuin yrityksillekin.
VINKKI: Vaikka et olisi tapahtumassa tai seuraisi striimejä, saat todennäköisesti mielenkiintoisimmat poiminnat henkilöiden omilla analyyseillä höystettynä Twitterin tai LinkedInin verkostojesi kautta, kätevää!
Vihdoin tauko arjen kiireen keskelle: koulujen syyslomat! Olisiko aika jakaa parhaat menovinkit syyslomalle tai vinkkejä siihen, miten kuluttaa aikaa autossa?
Hyviä uutisia: saat tunnin lisää nukkumisaikaa! Kellot siirretään lokakuun viimeisenä sunnuntaina eli 27.10. kello neljästä kello kolmeen, eli yhden tunnin taaksepäin. Miten se voikin olla niin vaikeaa, että aina joku on sekaisin? Kenties yrityksenne voisi muistuttaa asiasta tai jakaa hulvattoman tarinan viime vuosilta, kun jollain on jäänyt kellojen siirto tekemättä tai se on tehty väärään suuntaan?
Pelästytä yleisösi karmaisevalla kuvalla tai anna pukeutumisvinkit yleisöllesi Halloweenin naamiaisiin!
Ilmiökalenteri-blogisarja luotaa ajankohtaisia ilmiöitä markkinointiviestinnän vinkkelistä. Itse Ilmiökalenteri on kerran kvartaalissa ilmestyvä työkalu sinulle, joka kaipaat tukea ja ideoita suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon. Tilaa Ilmiökalenteri tästä!
Tiedätkö sen tunteen, kun tuotat sisältöä verkkoon ja someen, mutta kukaan ei reagoi? Me haluamme tukea sinua matkalla sitouttavan (yritys)sisällön mestariksi – tutustu tästä Hyvän Sisällön Oppaaseen.