Isänpäivä koskettaa suurta kohderyhmää ja kannattaa hyödyntää yrityksen sisällöissä. Vain taivas on rajana siinä, millaista sisältöä isänpäivän ympärille tuottaa: voitte esimerkiksi jakaa isänpäivän aineettomia lahjavinkkejä tai vaikka nostaa organisaation tuoreita isiä kertomaan hulvattomia kokemuksiaan. Tilkka huumoria ja lämmin toivotus, niistä on isänpäivä tehty!
Marraskuun 12. päivä Opetushallitus organisoi Maailman suurimman vanhempainillan, johon odotetaan osallistuvan lähes 600 vanhempaa (kaikki eivät kuitenkaan suinkaan sulloudu yhteen tilaan vaan vanhempainilta toteutetaan videoyhteydellä monista eri kouluista). Illan tavoite on korostaa vanhempien ja huoltajien tärkeää roolia lasten koulunkäynnissä ja tämän vuoden teemana on ”viisaampi viestintä”. Lisätietoja vanhempainillasta löytyy täältä.
Se aika vuodesta, kun etenkin kuluttajabrändien tulee valita puoli: ottaakko myynnillinen hyöty irti Black Friday -alennusmyynneistä vai liputtaa vastuullisuuden perään vastustamalla hintavetoista kulutusjuhlaa. Tai vaikka tehdä molemmat! Pääasia on, että sisältönne on tietoisesti harkittu ja se noudattaa yrityksenne arvoja.
Ilmiökalenteri-blogisarja luotaa ajankohtaisia ilmiöitä markkinointiviestinnän vinkkelistä. Itse Ilmiökalenteri on kerran kvartaalissa ilmestyvä työkalu sinulle, joka kaipaat tukea ja ideoita suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon. Tilaa Ilmiökalenteri tästä!
Tiedätkö sen tunteen, kun tuotat sisältöä verkkoon ja someen, mutta kukaan ei reagoi? Me haluamme tukea sinua matkalla sitouttavan (yritys)sisällön mestariksi – tutustu tästä Hyvän Sisällön Oppaaseen.