Hitaasti se hiipii nurkille, jotta pääsisi meidät taas yllättämään! Kauppojen hyllyille ovat jo ilmestyneet niin kalenterit kuin koristeetkin, mutta onko teidän yrityksessänne nostettu jo joulu pöydälle? Viestinnän, markkinoinnin ja myynnin suunnittelupöydän olisi suonut näyttävän joulupukin ihmemaalta jo kesälomilta palatessa, mutta vielä ei ole liian myöhäistä tarttua sesongeista someimpaan.

 

Kulutusjuhlaa ja hyväntekeväisyyttä

Joulu on universaali kokemus, johon liittyy paljon nostalgiaa ja paljon tunteita. Siksi siitä on kasvanut kaikkia kohderyhmiä puhutteleva sesonki, jonka varjolla voidaan myydä, no, käytännössä mitä tahansa. Kuluttajina törmäämme niin alennusmyyntien loputtomiin houkutuksiin kuin kulutusjuhlan vastavoimiin – ei ole tuotetta tai palvelua, jota ei tähän sesonkiin saisi sidottua.

Monissa muissa markkinoinnin vuosikellon merkkitapauksissa on mahdollisuus olla osallistumatta yleiseen hömpötykseen. Pitäisikö nyt siis heittäytyä vastarannan kiiskeksi ja hiljentyä jouluksi? Sillähän sitä saisi huomiota osakseen, erottuisi massasta! Tällaisiin ajatuksiin törmäämme valitettavan usein, varsinkin, jos valmistautuminen sesonkiin on jäänyt viimetinkaan. Ja valitettavan näistä ajatuksista tekee se, että joulu on sesonkina kasvanut yli kriittisen massan – emme voi olla ottamatta osaa katoamatta tyhjyyteen.

Paras joulu ikinä!

Suunnitelmallisuus, suunnitelmallisuus, suunnitelmallisuus. Siinä onnistuneen markkinointiviestinnän kulmakiviä kolmin kappalein. Vaikka joulu onkin yllättävän lähellä, vielä ehdit mukaan someimman sesongin suunnittelupöytään. Sosiaalinen media on siitä ihana alusta niin viestinnälle, markkinoinnille kuin myynnillekin, että se elää ja hengittää tätä hetkeä. Mikä on tämän joulun megahitti? Hulavanne, kukkanen vanhukselle vai hiilidioksidipäästöiltään kompensoitu laivamatka Amerikkaan?

Jos oman liiketoimintasi kaipaa luovaa ideointia joulun hyödyntämisessä, ota rohkeasti yhteyttä. Käytössämme on koko Tekirin arsenaali: vahvat perinteisen viestinnän osaajat, tuloksellisen markkinoinnin ammattilaiset ja tietenkin Kuhinan diginatiivit luovat hörhöt!



 

 

Paketoimme sinulle:

somejoulukalenteri

Sosiaalisen median joulukalenteri on oivallinen tapa lisätä Facebook-sivun tai Instagram-tilin tavoittavuutta sekä tietysti tähdätä myynnin paukkumiseen aina joulukuun alusta jouluaattoon ja sen yli!

Kuhinan somejoulukalenterissa teemme avaimet käteen -kalenterin: 24 luukkua (palkintona teidän tuotteitanne tai palveluja), graafisen ilmeen rakentaminen, copytekstit, arvonnat ja palkintojen postitus sekä somemainonta tarvittaessa (mediabudjetti sovitaan erikseen).

Kisat ja arvonnat toimivat erittäin hyvin myös orgaanisesti ilman mainontaa.

Joulukalenterin saat kauttamme hintaan 2 400 € +alv

 

Ota yhteyttä