Huomasitko jotain outoa otsikossa? Kirjoitusvirhe? Nolo juttu!
Huomasitko, että AD oli sijoittanut esitteessä teidän firman logon väärään asentoon? Kamalaa!
Miksi tätä sisältöä ei oltu hyväksytetty pomolla ennen someen laittamista? Kaikki on pilalla!
Kiinnität ihan liikaa huomiota pikkuasioihin. Jos murehtimiseen, brändimanuaalin ulkomuistista opettelun ja logon värikoodien pänttäämisen sijaan TEKISIT asioita, virheitä tulisi enemmän, mutta toisaalta niin tulostakin.
Koska vain tekeminen näkyy ja 99% tyypeistä ei todellakaan välitä kirjoitusvirheestä edes otsikossa. Ja nämä samat tyypit eivät todellakaan tiedä, mikä firmasi logon oikea asemointi.
Mutta huonon sisällön tunnistaa kuka tahansa. Ja sellaisen sisällön, joka jää tekemättä. Koska sillä aikaa kun sinä jätät jotain tekemättä täydellisyysvaatimukseen vedoten, naapurissa tehdään jo. Tyylikirjasta ja kirjoitusvirheistä piittaamatta.
Ville Kormilainen
Tekir Kuhina
ville (at) kuhina2016.wpengine.com