Aittamäen Mika kyseli Twitterissä kesällä 2017 esitteen tai julkaisun tekijää. Kuhinan Ville heitti ”läpällä”, että voitaisiin tehdä Suosikki-lehden replica, Rainmakerin lehti, jossa olisi vahvana läsnä Suosikin henki. Lehti oli sikäli tuttu Villelle, että hän toimi viisi vuotta lehden päätoimittajana ennen aviisin lakkauttamista.

Läppä, lounas, lehti

Aittamäki ja Kormilainen kävivät lounaalla ja vasta ruokailun puolivälissä herrat muistivat, miksi lounas oli ylipäätään sovittu. Mika kertoi toiveistaan ja Kuhinan jengi sulkeutui miettimään toiveisiin ideoita ja toteutuksia. Kymmenistä ideoista Rainmaker päätyi lopulta tekemään alkuperäisen ehdotuksen mukaisen henkilöstölehden, vanhan Suosikin näköisen julkaisun.

Tekir Kuhina vastasi lehden:

  • Konseptisuunnittelusta
  • Teksteistä; henkilöhaastattelut, artikkelit, Suosikkimainen sisältö
  • Kuvista; kuvasuunnittelu, kuvausjärjestelyt, kuvaukset
  • Taitosta
  • Painatuksesta 



”Me olemme lopen kyllästyneitä esittämään vakavasti otettavia. Olemme lopen kyllästyneitä maailmaan, jossa sinun pitää todistella luotettavuuttasi. Olemme kyllästyneitä myös siihen, että yritysesitteiden tulisi olla asiallisia (lue tylsiä), joita kaikki ”arvostavat”, mutta kukaan ei lue. Maailma on liian täynnä pönötystä, teeskentelyä ja isottelua.”, Aittamäki kirjoittaa Rainmakerin nettisivuilla.



Selaa lehteä klikkaamalla tästä alta:

 

Kysy lisää sisällöntuotantomme palveluista:

OTA YHTEYTTÄ