Se on helppo konsulttien viisastella toisilleen ja haukkua somea osaamattomia yrityksiä. Me ajattelimme lopettaa narinan ja tarjota käytännössä hyväksi haukutun tuotteen – someherätyskokouksen.
Homma menee näin:
Jos organisaatio aikoo tehdä asiakasta kiinnostavaa sisältöä uusissa kanavissa, on pakko mennä hyvän maun rajoille ja sen yli.
Hyvän maun rajoilla -someherättely on Kuhinan tuote, jossa parin tunnin sessiossa selviää mm. seuraavat asiat:
* Miksi Hyvän maun rajoja pitää koetella?
* Käytännön esimerkkejä Suomesta eli miten tehdään
* Mikä toimii somessa?
* Mikä ei toimi somessa?
Käytännössä testattu ja kokeiltu herättely on saanut asiakkailta paljon hyviä ajatuksia. Someherättely toimii organisaatiossa hyvänä keskustelun avauksena ja siitä on hyvä jatkaa esimerkiksi laajemman sometyöpajan ja muun somemietinnän pariin.
Someherätyskokous sopii kaikenkokoisille organisaatioille. Kysy lisää meiltä.