Yksi Kuhinan suosituimpia tuotteita on Somekäsikirja, joka yhdistää sosiaalisen median strategian ja sosiaalisen median suunnitelman. Eli yksinkertaistettuna: mitä haluamme saavuttaa somessa ja miten sen teemme.
Kuhinan Somekäsikirja on ketterä projekti, jonka osa-alueet rakentuvat seuraavasti:
Me Kuhinassa tutustumme etukäteen yrityksenne tarjoamiin materiaaleihin, kuten vaikkapa, strategiaan, viestintästrategiaan, sosiaalisen median kanaviin ja muuhun relevanttiin sisältöön. Laadimme materiaalin pohjalta rungon yhteistä workshopia varten, jolloin kallisarvoista työpaja-aikaa ei tarvitse käyttää tutun materiaalin ruoppaamiseen ja analysointiin.
Sitten istutaan alas. Neljäksi tunniksi. Tuona aikana puristetaan ne asiat irti, mistä me pääsemme rakentamaan Somekäsikirjaa. Workshopiin kannattaa muuten ottaa sitten porukkaa organisaation eri osista: markkinoinnista, viestinnästä, johdosta, myynnistä, tuotannosta ja niin edelleen. Mitä enemmän erilaisia mielipiteitä ja ajatuksia saamme kasaan, sitä tiukempi Somekäsikirja on syntymässä.
Workshopiin osallistuvien ei tarvitse olla sosiaalisen median osaajia tai edes välttämättä käyttäjiä. Työpajassamme haetaan näkemystä, kokemusta ja ajatuksia.
Workshopin jälkeen sulkeudumme Kuhina-kammioon ja tiristämme työpajan materiaalista, pohjatiedoista ja omia työkalujamme käyttäen Somekäsikirjan ensimmäisen version. Ensimmäinen versio valmistuu luettavaksi viikon sisään workshopista. Sen jälkeen Somekäsikirja työstetään palautteen perusteella seuraavaan versioon ja seuraavaan ja edelleen valmiiksi.
Somekäsikirjan perusrakenne on seuraava:
Tämän lisäksi Somekäsikirjaan voidaan liittää teidän yrityksenne erityisesti toivomia palasia. Tällaisia voivat olla esimerkiksi somekriisiohjeet tai GDPR:n vaikutukset sosiaaliseen mediaan.
Kun asiat kirjataan yhdessä ylös, laaditaan suunnitelma, mietitään kanaville oikeat tavoitteet ja tapa toimia sekä mietitään sitä, miten tekemistämme mitataan, tulee tekemisestämme järkevää ja seurattavaa.
Somekäsikirja on myös työkalu, josta kuka tahansa yrityksen somea tekemään ryhtyvistä saa selkeän käsityksen siitä, miten me toimimme sosiaalisessa mediassa.
Perusmuodossaan somekäsikirjan hinta on 8 900 euroa sisältäen ennakkovalmistautumisen, workshopin sekä valmiin somekäsikirjan muokkauskierroksineen.
Kysy lisää:
VILLE KORMILAINEN
Johtaja, Tekir Kuhina
ville@tekir.fi
p. 040 743 0003
Voit myös varata Villeltä soittoajan