Sosiaalisen median voiman valjastaminen B2B-yrityksen tarpeisiin koettiin haasteelliseksi, mutta silti ohittamattomaksi mahdollisuudeksi. Yhdestä asiasta olimme kaikki samaa mieltä: pikavoittojen sijaan nyt tulee panostaa pitkäjänteiseen tekemiseen ja aitoihin tuloksiin.
Somekäsikirjan viitoittamalla tiellä aloitimme yhteistyön ja pääsimme luomaan prosessit somesisällön tuotannolle. Joka kuukausi tuotamme tulevan kuun somesuunnitelman ja edellisen kuun raportin. Asiakkaan vuosikello rytmittää tekemistämme ja kk-aikatauluun on sisällytetty aikaa sekä asiakkaan sisäiseen hyväksyntään että yhteiseen pallotteluun somesisältöjen kanssa. Raporttien tuoman datan ja yrityksen sisäisen markkinoinnin sekä viestinnän teemojen mukaisesti pystymme jatkuvasti kehittämään sisältöjä, pyrkien näin koko ajan vahvemmin kohti yhdessä asetettuja tavoitteita.
Vuonna 2018 aloitimme Ahlsellin sosiaalisen median huolenpidon, joka on pitänyt sisällään:
Haluatko kuulla lisää sosiaalisen median mahdollisuuksista? Lähetä meille viesti, niin olemme sinuun yhteydessä: