Määrittele ylätason tavoitteet
Esim. tunnettuuden kasvattaminen, myynnin lisääminen
Määrittele tavoitteille mittarit
Esim. median yhteydenotot, somen kautta tulleiden liidit
Määrittele selkeät välitavoitteet
Esim. puolessa vuodessa neljä yhteydenottoa medialta, ensimmäisen kvartaalin aikana somen kautta tulleet liidit +20%
Määrittele kohderyhmät ja kanavat
Ketä haluatte tavoittaa ja mistä heidät parhaiten tavoitatte?
Tuota sisältösuunnitelma
Mitä teemoja, missä kanavissa, missä muodossa, kenelle, milloin? Tutustu myös Sisältöstrategiaan.
Seuraa
Tee määriteltyjen mittareiden mukaista seurantaa. Seuraa sisällön suoriutumista ja analysoi tuloksia – opi!
Toista halutun aikajänteen mukaisesti. Ihastele tuloksia.
Phuhhuh, onhan tuossa melkoisesti asiaa. Otathan yhteyttä, jos tuntuu, että apu kelpaisi. Määrittelemme yhdessä kanssanne niin tavoitteet kuin mittaritkin ja autamme seurannassa sekä toiminnan kehittämisessä.